1403-01-15 10:57
218
0
89408
فعالان فضای مجازی گلستان یکصدا می‌شوند؛

«طوفان‌الاحرار» پویشی برای نابودی رژیم صهیونیستی

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان از راه‌اندازی پویش #طوفان_الاحرار در استان خبر داد و گفت: به مناسبت روز قدس کاربران فضای مجازی گلستان ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

رضا روشنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن محکوم کردن حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران سپاه اظهار کرد: روز قدس امسال با توجه به حوادث پیش آمده از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در این راستا فعالان فضای مجازی گلستان علاوه بر حضور در راهپیمایی روز قدس با پویش #طوفان_الاحرار و #قیام_ماندگار در شبکه‌های اجتماعی به مظلومیت مردم غزه و فلسطین می‌پردازند.

وی با اشاره به دروغ‌های رسانه‌ای دشمنان گفت: استکبار جهانی با قدرت رسانه می‌خواهد شر و تباهی خودش را مخفی کند اما آنقدر این جنایاتی که در غزه اتفاق افتاد بزرگ و غیرقابل تصور است که تمام آزادیخواهان جهان بیدار شدند و روز جهانی قدس نیز فرصتی برای بازگویی این جنایات و فریاد مظلومیت این ملت ستمدیده است.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان افزود: طوفان الاحرار ادامه عملیات طوفان الاقصی است که تلاش دارد در فضای رسانه‌ای به مسئله قدس و فلسطین بپردازد.

روشنی از آحاد مردم با هر تفکر و سلیقه‌ای دعوت کرد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند چراکه فلسطین مسئله جهان اسلام است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.